Karı Koca Fıkraları

Koca evine elleri bir sürü kaset dolu olarak girer ve karısı:
---- Niye bir sürü kasete para verdin bizim evde teyp yok ki?
---- Sen sütyen aldığında ben soruyor muyum?

Koca eve zil zurna sarhoş girer ve karısına bakarak
--- Ne kadar çirkin olduğunu biliyor musun?
--- Sen'de pis ve sarhoşsun diye cevap verir karisi.
--- İyi de benimki sabah'a geçecek !...

Kadın Kocasına
--- Uzun zamandan beri bana sıcak bir kelime söylemedin.
--- Cehennem'de yan..!

Eve zamanından erken dönen koca karisini yatakta en iyi
arkadaşlarından biri ile yakalar. Adam hiç bozuntuya vermeden
ve soğukkanlılıkla silahını çeker ve arkadaşını vurur. Kadın
yatakta şöyle bir doğrulur:
--- Bak bu şekilde davranmaya devam edersen hiç arkadaşın
kalmayacak.

Yeni evli çift balayından dönerler ve kadın kocasına:
--- 3 tane nur topu gibi evladımız olacak der.
--- İyi de nerden biliyorsun.
--- Kendileri annemin evinde bekliyorlar..

Soru: Başarılı erkek kimdir?
Cevap: Karisinin harcayabildiğinden fazla kazanabilen erkektir,
Soru: Başarili Kadın kimdir? Cevap: Böyle bir erkek bulabilendir.

İki erkek bir lokantada oturmuş pencereden bakıyorlar, biri :
--- Karşıdan karşıya gecen şu iki kadını görüyor musun; biri karim
diğeri
ise metresimdir.
--- Benden uzun yaşayacaksın, simdi ben de aynısını söyleyecektim.

Kadın aynada çıplak vücudunu seyrediyor. Eşine: ''görüntümü iğrenç
buluyorum, sarkmış, buruşuk. Bir iltifata ihtiyacım var.."
Eşi: -''gözlerin iyi görüyor''

''Yarın 30. evlilik yıldönümümüz,bunu kutlamak için domuzu
kesebiliriz.''Niçin?diye sorar eşi ''Onun suçu değil ki.....''
''

''Sadakatın tanımı????''
''Fırsat yokluğu.''


Adam yanında oturan kadına fısıldar:
''Şampanya sizi güzelleştiriyor''
''Bir kadeh dahi içmedim.''
''Ama ben onuncu kadehimdeyim.
Karı Koca Fıkraları Karı Koca Fıkraları Reviewed by Ömür Yılmaz on 14:35 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.