Zenginin gücü

Paranın gücü.

18 yasindaki kiz, annesine hamile olabileceğini soyler.
Annesi, cok tedirgin olur ve eczaneye bir hamilelik testi almaya
gider ve sonuclar kizin hamile oldugunu gosterir.

Anne cildirmistir, bagirir cagirir ve "Bunu yapan hangi domuz,
bilmek istiyorum!!!" der.

Kiz telefon acar ve yarim saat icinde bir Ferrari evin onunde
durur, icinden hafif kirlasmis saclari ve cok pahali bir
elbisenin icinde manyak yakisIkli bir iner ve kapidan iceri
girer.

Anne baba ve kizla beraber otururlar. Adam:
" Kiziniz durumu anlatti" der. "Kisisel durumumdan dolayi
kizinizla evlenemem." der. " Ancak tum sorumlulugu aliyorum" der.

"Eger bir kiz cocugu dogarsa, annesine bir ev, bir yazlik villa
ve 1 milyon dolarlik bir banka hesabi..."

"Eger bir erkek cocuk olursa, birkac fabrika ve bir milyon dolarlik bir
hesap..."

"Eger ikiz dogarsa, her ikisine de 500 bin dolarlik hesap ve birer fabrika
verecegim." der.
"Ancak dusuk olursa...."

O zamana kadar sessizce bekleyen baba
elini dostca adamin omuzuna koyar ve :
"O zaman tekrar denersiniz evladim " der.
Zenginin gücü Zenginin gücü Reviewed by Ömür Yılmaz on 10:23 Rating: 5

1 yorum :

Adsız dedi ki...

ben böyle köpeği daha ilk defa gördüm bu siteyede teşekürler

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.