Sadece bir fıkra

Peder ile rahibeler arası geçen çok komik ve erotik bir fıkra. Kimse alınmasın amacım hiçbir dini küçük düşürmek değil bu sadece sadece bir fıkra ve öyle düşünülmesini rica ediyorum.

Peder John'un Cumartesi gecesi banyo zamani gelmis, genc rahibe Magdalene Edwards, yasli rahibenin kendisine verdigi talimata uygun olarak banyo suyunu ve havlulari hazirlamisti. Magdelene ayrica, eger kendine hakim olabilirse,Peder John'un ciplak bedenine bakmamasi ,fakat Peder'in kendisine soyledigi herseyi yapmasi ve dua etmesi talimatini da almisti. Ertesi sabah, yasli rahibe Magdelene'ye Cumartesi gecesi banyosunun nasil gittigini sordu. 'Ahh hemsire,' dedi genc rahibe ruyadaymiscasina. 'Kurtarildim'. 'Kurtarildin m i? Bu harika sey nasil oldu ?' diye sordu yasli rahibe.'Seyyy, Peder John su dolu kuvette yatiyordu. Kendisini yikamami istedi. O'nu yikarken, tanrinin cennetin anahtarini sakladigini soyledigi bacaklarinin arasina dogru elimi itti. 'Oyle mi yapti?' dedi yasli rahibe dumduz bir sesle.'Ve Peder John, eger cennetin anahtari benim kilidime uyarsa,cennetinkapilarinin bana acilacagini ve kurtulusumun ve ebedi huzura kavusmamin temin edilecegini soyledi ve sonra Peder John cennetin anahtarini kilidimin icine soktu. 'Gercekten mi ?' dedi yasli rahibe daha da duz bir sesle.'Once korkunc bir aci verdi, fakat Peder John kurtulusa giden yolun cogunlukla izdirapla dolu oldugunu, ama daha sonra Tanrinin guzelliginin,icimi muthi s bir cosku ve zevkle dolduracagini' soyledi. 'Ve oyle de oldu,kurtarilmak cok guzel bir duygu.' 'O gunahkâr seytan!' dedi yasli rahibe. 'Bana onun, Cebrail'in borazani oldugunu soyledi ve ben kirk yildir o borazani Ufluyorum'.
Sadece bir fıkra Sadece bir fıkra Reviewed by Ömür Yılmaz on 22:51 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.