Yeni eğitim modeli

Yeni eğitim şeklimiz aşağıda ki gibi olacakmış. Valla ben bana mail atanların yalancısıyım. Şimdiden herkesin arapça öğrenmesini tavsiye ederim. Keza zorunlu ders olabilir ne olur ne olmaz şimdiden arapça öğrenelimde zorunlu ders olunca özel ders falan verip paraya para demeyiz. Ne deriz? Dinar deriz :)Şimdilik konuya şaka yollu karışıyoruz ama umarım Allah böyle günleri bize göstermez.

İlköğretim okuma fişleri;

Börtegül başını ört, ört Börtegül ört.

Bak Berkecan ne güzel sarık, sende sar Berkecan.

Hedenur yakanı kapa, kapa yakanı kapa.

Cemile Mevlüte pilav yap.

Işık ılık zemzem iç.

Koş Kamuran koş,kuran kursuna koş.

Oruç aç Ali.

Sadık hoca iftar topunu patlat.

Oya çarşaf tak.

Mülayim minareye çık.

Tayyip yasa çıkar.

Onayla Abdullah onayla.

Tayyip tabana oyna

Kömür dağıt oy topla

Dağıt ihale dağıt

Sat sat sat

İpek ip atlama!
kıçın görünür sonra!
atlama ipek atlama!

Ali bana bak.

İpek başını ört

Emel eve gel. hemen eve gel.

Murat kadrolaş. aman boş durma.

Tayyip amca seni çok severiz.

Emrah camiye koş, koş Emrah koş

Işık ılıg süd iç ,elhamdülillah de

Gül Abdullah gül.
Yeni eğitim modeli Yeni eğitim modeli Reviewed by Ömür Yılmaz on 13:53 Rating: 5

1 yorum :

IG Feno dedi ki...

Işık ılıg süd iç ,elhamdülillah de

osmanlıca bilseydin şu cümleye gülmekten ölürdün =D gerçi ağzımızdan çıkan her 5 kelimeden belkide 3 kelimeden biri arapça kökenli..

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.