Mucize çocuk

Mucize çocuk adlı bu fıkrayı bugün ölğrendim. Süper bir fıkra. İnsan insana ne yapacağı belli olmuyor şu kısacık hayatta. Gülelim ve eğelenelim.
Bir kaç yıllık evli çiftin bir bebekleri olur. 2
yaşına geldiğinde bebeğin çok farklı ve insan üstü
yetenekleri
olduğu ortaya çıkar.. 3 yaşına geldiğinde yetişkin bir
insan gibi
konuşur..
5 yaşında, aklınıza gelen her dilde okuyup yazmaya
başlar..
10 yaşında ileri matematik profesörleriyle ileri
konularda açık
oturumlara katılır..
13 yaşında gelecekle ilgili inanılmaz tahminlerde
bulunmaya başlar...
Bir gün çocuk:
'Tam 1 yıl sonra bugün ben öleceğim.... Ben öldükten 2
yıl sonra 5
Kasım günü annem ölecek.. Annem öldükten 3 yıl sonra
da 15 Haziranda babam
ölecek.' Annesi ve babası çok şaşırırlar..
Gerçekten de bir yıl sonra çocuk ölür... Baba çok
uyanık olduğu için
karısını hemen milyarlar değerinde sigorta yaptırır...
2 yıl sonra da 5
Kasım günü anne ölür.... Baba 3 yıllık ömrünün
kaldığını bildiğinden,
sigortadan aldığı milyarlarla seyahatlere çıkar ve
birbirinden güzel
bayanlarla yer bitir. Hatta evini bile 16 Haziranda
boşaltmak şartıyla
satarak alemler yapar ve son günlerini bekler...
Ölümüne 1 gün kala son parasıyla bir hayat kadını
kiralar, önc e
jakuzide eğlence, sonra yatak odasında zevk dolu
saatlerle bi r gece
geçirir.. Adam her şey bittiğinde gözlerini kapatır
ve:
'Vay be yarın ölmüş olacağım.. Karım olmadan 3 yıl ne
hayat geçirdim
ama her şeyi yaptım, dolu dolu yaşadım, helal olsun
bana' diyerek, alkolün
verdiği rehavetle ve yorgunlukla uykuya dalar..
Ama o da ne...... sabah bir de gözlerini açar ki hala
yaşıyor..!!!!!!
Yatakta şaşkınlık içinde bakınırken geceyi beraber
geçirdiği genç
bayan çığlık çığlığa koşarak içeri girer...
'HEMEN ASAĞIYA GELİN NE OLUR.. UŞAĞINIZ SALONDA BOYLU
BOYUNCA UZANMIŞ
YATIYOR... GALİBA ÖLMÜŞ!!!!'
Mucize çocuk Mucize çocuk Reviewed by Ömür Yılmaz on 06:32 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.