Yaşlılıkta çocuk sahibi olma.

Yaşlılıkta çocuk olur mu olur. İşte yaşlılıkta çocuk sahibi olmakla ilgili size süper bir fıkra. Bu fıkrayı tüm insanlık alemine hediye ediyorum. Ders alınacak daha çok şey var!...

85 yaşında bir adam doğumhanenin kapısında beklemektedir.
Doğumhaneden çıkan doktor şöyle bir bakındıktan sonra yaşlı adama sorar:
- İçerde doğum yapan bayan yakınınızmı?
- Evet, eşim.
- Ama bayan 25 yaşlarında...
-'Tamam
işte, eşim o. Niye şaşırdınız, baba olamazmıyım yani?'
- Yoo, aklıma benim dedem geldi de.
- Nesi varmış dedenizin?
- Kendisi av meraklısı idi. sürekli ava çıkardı. Ancak yaşlanınca zorlanmaya başladı. Bir gün ava çıkacakken kendisini uyardık, aman yapma dedecim, sen yaşlandın, ava gidemezsin diye. Kendisi israr etti ve hazırlandı. Eee, tabi yaşlılık, çıkarken tüfek yerine baston aldı eline. Ben de kendisiyle gittim.
Ormanda bayağı yol yürüdükten sonra bir geyik gördük. Dedim ya, dedem yaşlı. Bastonu omzuna koydu, doğrulttu ve
geyiğe bastonla ateş etti.Geyik o anda vurulup yere düştü...'
- Olur mu, başkası vurmuştur onu.
- Ben de onu demeye çalışıyorum...
Yaşlılıkta çocuk sahibi olma. Yaşlılıkta çocuk sahibi olma. Reviewed by Ömür Yılmaz on 01:27 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.