Deli gerdeğe girerse

Bir mahallede genç bir deli varmış. Bütün gün mahalledeki camları kırarmış.
Mahalleli bıkmış, deliyi tımarhaneye kapattırmış.

Deli uzun bir süre tedavi gördükten sonra bashekimin karşısına çıkmış;

DELİ:" Ben artik akıllandım, beni taburcu et."

DOKTOR: "Peki burdan çıkınca ne yapacan, anlat bakalım."

DELİ: "Kendime güzel bir iş bulucağım ve çalışıp para kazanacağım."

DOKTOR:" Afferin sana. Kazandığın parayla ne yapacaksın?"

DELİ :" Mahallenin bütün camlarını kıracağım, ama kazandığım parayla milletin camlarını ödeyeceğim."

Doktor bagirmis çağırmış, deliyi tekrar odasina kapatmış. Aradan 6 ay geçmis deli tekrar; doktorun karşısına geçip;

DELİ :" Ben bu sefer gerçekten akıllandım, beni birak ."

DOKTOR: "Anlat o zaman çıkınca neler yapacağını
DELİ:"Kendime çok para kazanacağım bir iş bulacağım."

DOKTOR: "Güzellllllll, sonra?"

DELİ:" Para biriktirmeye başlayacağım ",

 DOKTOR: "Affeerriiin sonra?"

DELİ :" Kendime güzel bir kız bulacağım ve evleneceğim."

DOKTOR : "Yaaaa, güzel, sonra ?"

DELİ :" Karımla gerdeğe girecegim."

DOKTOR : "Anlat bakalim, nasıl yapacaksin bunu."

DELİ : "Düğün sonrası eve gidip yatak odasına geçeçeğim. Karımın duvağını
çıkaracağım ve alnından öpüp yüz görümlügünü takacağım. Sonra ateşli ateşli karımı öpüp sevişmeye başlayacağım. Hiç acele etmeden önce karımın gelinliğini çıkaracagım. Sevişmeye devam edeceğim.. Sonra gene acele etmeden sütyenini çıkaracağım. Karımın gögüslerini okşayip öpecegim."

DOKTOR :" Eeeeee, sonra sonra ?"

DELİ : "Sıra geldi kilotuna. Kilotunu da hiç acele etmeden öpe öpe ağzımla çıkaracağım. "

DOKTOR : " Ooooh. Affferrrrinnnn. Anlat anlat hadi "

DELİ : " Şimdi geldim işin en zevkli yanına "

DOKTOR : " Ooooof ne güzel! Hadi anlat anlat!!!"

DELİ :" Karımın külotunun lastiğini söküp sapan yapacağım ve bütün mahallenin camlarını kıracağım ......
Deli gerdeğe girerse Deli gerdeğe girerse Reviewed by Ömür Yılmaz on 01:26 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.