Evlilik fıkraları

EVLİLİK BÖLÜM 1;

Tipik bir maço adam, çok hoş bir kadınla evlenir ve nikahın hemen ardından kurallarını ortaya koyar.'' Eve ne zaman istersem, saat kaçta istersem, ki her şeyden önce eğer istersem, ozaman gelirim ve senden bu konuyla ilgili bir tartışma istemiyorum. Ben başka bir şey söylemedikçe, her akşam yemek masasını kusursuz istiyorum. İstediğim zaman eski kız arkadaşlarımla içmeye ve kağıt oynamaya giderim ve bana bu konuda güçlük çıkarma sakın. Bunlar benim kurallarım. Yorum var mı? Kadın: ''Hayır benim için sakıncası yok. Yalnız şunu bil ki, burada her gece saat 7'de sex yapılacak, sen olsan da, olmasan da.''


EVLİLİK BÖLÜM 2;

Doktor ve karısı kahvaltı masasında tartışıyorlar. Adam hiddetle masadan kalkar ve '' sen yatakta daha iyi değilsin'' der ve hışımla evden çıkar. Bir müddet sonra kötü bir hareket yaptığını düşünüp, durumu telafi etmek üzere telefon açmaya karar verir. Kadın telefonu defalarca çaldıktan sonra açar ve adam sinirli bir şekilde sorar;
''Telefonda cevap vermekte niye bu kadar geciktin?'' ''Yataktaydım' ' der kadın.''Bu saatte yatakta ne yapıyorsun?''

''İkinci bir görüş alıyorum''


EVLİLİK BÖLÜM 3;

Bir adamın 6 çocuğu var ve bu başarısından fazlasıyla guru duyuyor. O denli gurur duyuyor ki, karısını, onun tepkisine rağmen, ''6 çocuğumun annesi'' diye çağırmaya başlıyor. Bir gece bir partiye gidiyorlar. Adam eve dönme vaktinin geldiğine karar verdiğinde karısının da gitmeye hazır olup olmadığını öğrenmek istiyor. Olanca sesiyle bağırıyor;
''Eve gidelim mi, 6 çocuğumun annesi?''

Kadın, kocasının bu dangalaklığın son derece rahatsız oluyor ve o da aynı şekilde bağırıyor
''Ne zaman istersen,4 çocuğumun babası!''



EVLİLİK BÖLÜM 4;


Bir işadamı tavernaya girer, bara oturur ve bir duble martini sipariş eder. İçkisini bitirdikten sonra, gömleğin cebine bir göz atar, ardından barmane bir duble martini daha hazırlamasını söyler. Bunu da bitirince, gömleğinin cebine bir göz atar, sonra barmane dönüp bir duble daha martini siparişi verir. Barmen; '' Bakın bayım, size bütün bir gece boyunca martini getirebilirim. Fakat, bardağı her doldurmamı istemenizden önce niçin gömleğinizin cebine baktığınızı söylemek zorundasınız. deyince adam cevap verir; ''Karımın fotoğrafına bakıyorum. Ne zaman gözüme güzel gözükecek, işte o zaman eve gitme zamanı gelmiş olacak''


Anlamsız Evlilik

Çocuk babasına :
- Babacığım, annem ile nasıl evlendin?
Adam eşine dönüp :
- Görüyormusun, çocuk bile anlam veremiyor

Ararsa

Adama sormuşlar;
- Sevişirken karınızla konuşurmusunuz?
adam
- Tabii, ararsa neden olmasın.

Aksi kadın

Adam karısıyla arabada giderken polis sirenini duymuş, hemen saga çekmiş ve polis gelmiş: 'buyrun memur bey?' 'beyefendi direksiyon başındayken cep telefonuyla konuşuyordunuz'
'yok efendim sadece bip yaptı, ben de sarji mi bitiyor diye baktım' karısı lafa atlamış:
'aaa yapma hayatım.. yarım saattir ortagınla iş görüşmesi yapıyordun telefonda'
Adam karısına tip tip bakarken polis yine sormuş:
'beyefendi emniyet kemerinizi neden takmıyorsunuz???'
'memur bey takmıştım ama sizin geldiginizi görünce durduktan sonra ç özdüm'
Karısı yine atlamış: 'aman şekerim sen de o kemeri hayatında bir kere taktın mı acaba....'
Adam kadına bi tane patlatmamak için kendini zor tutarken;polis bu sefer de arabayı incelemeye başlamış vee... -'beyefendi bakar mısınız sag sinyaliniz de kırık'
'aaaa.. kırık mı?? sabah yola çıkarken kontrol ettim kırık diildi...yolda oldu galiba, hiç de farketmedik' karısı çenesini tutamamis yine:
'amma da attın kocacıım, sana 3 haftadır söylüyorum artık şu kırık sinyalin icabına baktır diye.....'
Adam en sonunda dayanamamış bagırmış:
'bana bak sen susucak mısın çakıcam şimdi suratının ortasına!!'
Polis kadına sormuş: 'hanımefendi eşiniz size hep böyl e mi davranır?'
Kadın cevap vermiş:
'yok canım....sadece alkollu oldugu zaman.....

Kumar

Adam elindeki son 500 dolarla kumar oynamaya karar verir ve Las Vegas'in yolunu tutar... Ve inanılmaz bir talih; tam 3 milyon dolar kazanır.Hemen otel yönetiminin kendisine tahsis ettiği kral dairesine çıkar ve karısına telefon eder:
- Hayatim, evde misin?
- Evet kocacığım.
- İyi. Hemen hazırlan o zaman. Çabuk bavulunu hazırla. Kumarhanede tam 3 milyon dolar kazandım.Kadın sevinç dolu bir çığlık atar:
- Ayyyyyyyyyyy harikasın!! Hemen hazırlanıyorum.. Peki ama nereye?
Paris?; Karayipler?; Acapulco?; Güney Amerika?...
Adam cevap verir:
- Umurumda değil. Sadece eve döndüğümde çoktan gitmiş ol...

Evlenirken Neredeydin?

Adamın işi varmış, Ankara'ya gidiyormuş, tam uçağa binerken kulağında bir ses:
- 'Binme, bu uçak düşecek!
Dönmüş, bakmış, kimse yok, ama içine de bir kurt düşmüş, binmemiş.
İkinci uçağı beklerken kara haber ulaşmış:
- Uçak düştü kurtulan olmadı.
Koşmuş Haydarpaşa'ya, bilet almış, tam trene binecek, aynı ses kulağında:
- 'Binme bu trene, raydan çıkacak!
Dönmüş, bakmış yine kimse yok, trene binmemiş, gelmiş eve, sabah gazeteyi açınca tüyleri ürpermiş:
- Tren Eskişehir'de raydan çıktı şu kadar ölü, şu kadar yaralı...
Allahına şükretmiş, koşup otobüse bilet almış, tam binerken yine o ses:
- 'Bu otobüse binme, freni patlayacak!
Dönmüş yine kimse yok! Dayanamamış, sormuş:
- 'Sen kimsin yahu?'
- 'Ben senin iyilik meleğinim!
Adam iyice kızmış:
- Ulan evlenirken neredeydin?
Evlilik fıkraları Evlilik fıkraları Reviewed by Ömür Yılmaz on 13:20 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.