Toz Cinleri

Yıllar önce Stephen KING’in Dolores isimli bir kitabını okumuştum. Toz Cinleri ile orada tanıştım!…Doloresin yanında çalıştığı huysuz, sert ve hastalık derecesinde titiz hanımına musallat olan Toz Cinleri. Kadın tüm hayatı boyunca bu takıntısıyla çevresindekilere tabi özelliklede Dolores’e, her nevi toza ve kire illallah çektirir. Yıllar sonra yatalak bir bunak olduğunda Toz Cinlerinin gazabına uğrar doğal olarak. Paranoyası hayatını Toz Cinleri ile dolu bir kabusa çevirir.Kitabı okuduğumda aklıma ablam gelmişti. Çünkü o yıllarda kafayı temizlikle bozmuştu. Ona sürekli yaşlandığında bize çektirdiklerinin intikamını toz Cinlerinin alacağını söyleyip duruyordum.Neyseki durum bir kaç yıl sonra normale döndü.Ve şimdi benzer bir süreci ben yaşıyorum.Kalıtımsal bir şey olabilir mi acaba?Hemen duruma el koydum ve hızla normale dönüyorum. Mesela artık bir saat önce sildiğim pencere pervazını kollarımı toz olur endişesine kapılmadan dayayabiliyorum. Yaşlılığımı Toz Cinleriyle geçirmeye hiç niyetim yok.Teşekküler Stephen KING.
Toz Cinleri Toz Cinleri Reviewed by Ömür Yılmaz on 11:51 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.