Bankacılar Bunu Söylemek İster

Şu bankacı denen garip insancıklar aşağıdaki şeyleri söylemek isterlermiş.
- Maasim yatmis mi, bakar misiniz?
- Maas goremiyorum ama bir servet bu gun itibariyle hesabiniza yatmis...
- Orada sizin üstünüz yok mu?
- Hayir yarı çıplağız...
- Bana müdürünüzü bağlayın onunla gorüşmek istiyorum!...
- Yunanca biliyor musunuz?
- Ben sifremi tuşladım böyle bir kart yoktur dedi robot..(sesli> yanit> sistemi)>
- Sizi korkutmak icin soylemisler efenim, var kartiniz...
- Bir kredi karti basvurum vardi, kabul oldu mu acaba?...
- Ne yazik ki 250 ye 300 oyla reddedildi...
- Arkadaslara kredi kartı geldi bana gelmedi?...
- Bundan sonra arkadaslarinizi daha dikkatli secin....
- Yani beyefendi on kere form doldurdum kredi karti icin...
- Yine red, Allah askina bu karti alabilmek icin ben naapayim siz soyleyin?
- Gidin Masterbaba turbesinde dua edin....
- Kartimin limiti neden bu kadar düşük?
- Uluslararası para piyasası dengelerini bozmak istemedik....
- Yarın gidip bankadaki tüm paramı çekiyorum...
- Bunu yaparsanız tarih sizi affetmeyecektir...
- Bankamatik kartımı yuttu, ne yapacağım?...
- Sakin olun ve elinizi yavasça kart yuvasından çıkartın.......
- Ya kart matikte kaldi ve buralarda bir şube yok. Acaba bir ekip gönderebilirsiniz?...
- Derhal... Yalniz ekip gelinceye kadar siz suni teneffuse devam edin...
- Az once bir fax cektim ulasti mi acaba?..
- Normal miydi, yıldırım mı?
- Genel Mudurlugunuzun telefonunu alabilir miyim?
- Veriyim ama, kontur milletlerarasi yaziyor...
- Ekstrem bana ulasmiyor ve surekli faiz oduyorum!...
- Nereden geliyor bu degirmenin suyu...
- Dun kartimi kaybetmistim simdi buldum. Bakar misiniz harcama olmus mu?
- Sayenizde ekonomi %1,2 buyumus...
- Yauv kardesim 10 dakkadir muzik dinletiyorsunuz adama...!
- Guzel sanatlarin hangi dalina tahammul edebilirsiniz ki?
- Siz bana kuryenin adresini verseniz ben gidip alsam olmaz mi?
- Bunu duymamis olayim...
- Sizin yeriniz nerde?> - Her zaman yaninizda
- Yav beyefendi ben kartimla 300 milyon nakit avans cektim bunun faizi gunluk mu isliyor?
- Acisini her an hissedeceksiniz...
- Borcumu iki ay odemezsem kartim takibe girer mi?
- Fazla uzaga kacamaz....
- Ya bir karti teslim edemediniz 10. arayisim bu sizi....
- Haklisiniz, cok yiprandik ikimiz de bir sure gorusmesek...
- Kisa vadede hangi enstrumana yatirim yapmayi tavsiye edersiniz?
- Parayi veren dudugu calar.
- Inanmiyorum 10 milyon icin 7 milyon faiz gelmis...Allah hepinizin cezasını versin!...
- Bunun icin fax cekmeniz gerekiyor...
- Provizyon alamiyoruz, Bankanizi arayiniz diyor.
- Isiniz dusmese hic arayip soracaginiz yok valla
Bankacılar Bunu Söylemek İster Bankacılar Bunu Söylemek İster Reviewed by Ömür Yılmaz on 09:44 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.