Evlilik ilişkileri

Evli çiftler arası muhteşem dialoglar. Bu dialogları okuyun gelecekteki evlilik ilişkinizin nasıl yürüyeceğini şimdiden görün.

Evli bir çiftin ilk günki konuşmaları:
Damat: Ah! Nihayet rüya gerçek oluyor!!
Gelin: Senden ayrılmamı ister misin?
Damat: Hayır! Bu lafı bir daha asla söyleme!
Gelin: Sen.. Bana aşıkmısın?
Damat: Taaaabiki.
Gelin: Beni terketmeyi düşünür müsün?
Damat: Tabiki hayır.
Gelin: Peki bana bir öpücük verir misin?
Damat: Evet hem yüzüne hem gözüne.
Gelin: Peki bana bir gün vuracakmısın?
Damat: Asla! Ben o tür erkeklerden değilim.
Gelin: Sana güvenebilir miyim?
Damat: Evet.
Gelin: AŞKIM.

Ve aradan bir sene geçtikten sonra yine aralarında aynı söyleşidöner ancak ters bir şekilde ( Metni aşağıdan yukarıya okuyun!)
Evlilik ilişkileri Evlilik ilişkileri Reviewed by Ömür Yılmaz on 00:06 Rating: 5

1 yorum :

Adsız dedi ki...

HAYATI TERSTEN YERİNE DÜZDEN GÖRMEYİ TERCİH ETMELİYİZ. İNSANIN İÇİNDE ÖYLE BİR SEVGİ SAYGI OLMALIDIR Kİ DEĞİL BİR YIL BİN YIL GEÇSE BİLE DEĞİŞMEMELİDİR. LÜTFEN BUNU OKUYAN EŞLER BİRBİRLERİNE SARILSINLAR SEVGİLERİNİ İFADE ETSİNLER.
BELKİ BU İMKANI BİR GÜN SONRA BULAMAYABİLİRLER. O GÜZEL YUVADA NİCE MUTLU GÜNLER GEÇİRMENİZ DİLEKLERİMLE....

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.