Kadın erkek ilişkileri

Kadın erkek ilişkileri ve dialogları hakkındabir başka yazı. Yazan kim bilmiyorum çünkü bana mail ile geldi ama çok güzel dialoglar. Kadın erkek arası ilişkileri merak ediyorsanız buyurun. Bu arada erkeklerin sabırlı okuması gerekiyor. Taş hep bizim gibi erkeklere geliyor.
Karı & Koca
Bir çift hiç konuşmadan arabayla yolda gitmekteydi. Daha önceki bir tartışma münakaşaya dönüşmüştü ve hiçbiri teslim olmak istemiyordu. Keçi, katır ve domuzlarla dolu bir çiftliğin yanından geçerken koca alaycı bir biçimde sordu: 'Akrabaların mı?'Karısı 'Evet' diye cevap verdi ve ekledi, 'Senin taraftan akrabalarım!'
Kelimeler
Kocası karısına kadınların bir günde kaç kelime kullandığına dair bir makale okuyordu... Erkeklerin 15,000 kelimesine karşılık 30,000 kelime Karısı yanıtladı: 'Sebebi erkeklere herşeyi tekrar etmek zorunda olmamızdır.' Kocası karısına döndü ve sordu 'Efendim?'
Yaradılı ş
Bir gün bir adam karısına sordu: 'Aynı zamanda nasıl hem bu kadar salak hem de bu kadar güzel olabildiğini anlamıyorum.' Karısı yanıtladı: 'Açıklamama izin ver. Allah beni sen çekici bul diye çok güzel yarattı; Allah beni ben seni çekici bulayım diye çok salak yarattı!'
Konuşmama Cezası
Bir karı koca evde problemler yaşamaktaydı ve birbirlerine konuşmama cezası uygulamaktaydı. Aniden adam ertesi gün karısının kendisini sabah 5:00da iş için bir uçuşu olduğundan uyandırması geektiğini hatırladı. Sessizliği ilk bozan (ve KAYBEDEN) kendisi olmamak için, bir kağıdın üzerine 'Lütfen beni sabah 5:00da uyandır.' yazdı ve notu karısının bulabileceği bir yere bıraktı. Ertesi sabah, adam uyandı ancak saatin 9:00 olduğunu ve uçuşu kaçırdığını farketti. Çok kızdı, tam karısının onu neden uyandırm adığını soracakken yatağın yanında bir parça kağıt buldu. Kağıtta 'Sa at 5:00. Uyan' yazmaktaydı.
Erkekler bu tip yarışmalar için yeterli donanıma sahip değiller.
Kadın erkek ilişkileri Kadın erkek ilişkileri Reviewed by Ömür Yılmaz on 08:04 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.