Tarla kazmanın kolay yolu

Tarla kazmanı kolay yolu aşağıdaki yazıda bir fıkra eşliğinde anlatılmıştır!.
Nebraska'da yaslı bır adam yasardı. Patates ekımı ıcınn bahceyı bellemesı gerekıyordu, lakın bu cok zor bır ıstı. Tek oglu olan Davıd ona yardım edebılırdı , fakat o da hapısteydı . Yaslı adam ogluna bır mektup yazdı ve muskulatını ızah ettı .

Sevgılı Davıd,

Patates bahcemı belleyemeyecegımden, kendımı cok koto hıssedıyorum.
Bahceyı
kazmak ıcın oldukca yaslanmıs sayılırım. Burada olsan butun derdım bıtecektı . Bılıyorum kı sen bahceyı benım ıcın hallederdın.

Sevgıler
Baban


Bır kac gun sonra oglundan bır mektup aldı.

Babacıgım,
Allah askına bahceyı kazma, ben oraya cesetleri gom ustum.

Sevgıler
Davıd


Ertesı gun sabaha karsı saat 04:00' de FBI ve yerel polıs cıka geldı ve tum sahayı kazdılar, lakın hıc bır cesede rastlamadılar. Yaslı adamdan ozur dıleyerek gıttıler.


Aynı gun yaslı adam oglundan bır mektup daha aldı.


Babacıgım,
Sımdı patatesleri ekebılırsın. Bu sartlarda yapabılecıgımın en ıyısını yaptım.

Sevgıler
Davıd

Not: Yazı tarafıma mail ile gelmiştir. Kaynağını bilmiyorum.
Tarla kazmanın kolay yolu Tarla kazmanın kolay yolu Reviewed by Ömür Yılmaz on 07:53 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.