4 rahibe ölmüş ve cennet cehennem sınırında sorgulamaya alınmışlar
Sorgulama meleği ' simdi herkes sırayla dünyadayken işlediği en büyük günahı anlatsın, sakın palavra atmayın tespit ederiz’ demiş.
1 rahibe ben hayattayken bir kere penise dokunmuştum parmağımın ucuyla demiş
Melek hangi parmağınla diyince sağ elinin işaret parmağını göstermiş
Melek: tamam yavrum simdi git ve günahı işlediğin o parmağı yan taraftaki kutsal suya sokarak arın günahlarından demiş.
2 rahibe ben hayattayken bir kere penisi tutmuştum
Melek: hangi elinle.
Sağ elini kaldırmış 2rahibe,
Melek de ona gidip, o elini yandaki kutsal suya sokarak günahlarından arınmasını öğütlemiş.
Bu sırada 3 rahibeyle 4 rahibe aralarında fısıldaşıyorlarmış Sonra aniden yer değiştirmişler
Sorgulama meleği bunu fark ederek:
' Bi dakka, noluyo ?, siz niye yer değiştirdiniz ? ' diye sorunca daha önce 4 sırada olup 3 sıradakiyle yer değiştiren rahibe:
' İzin verirseniz, arkadaş kutsal suya gtnü sokmadan ben bi ağzımı çalkalayıp çıkıyım efendim .
Reviewed by Ömür Yılmaz on 14:17 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.