Otobüscü rahibe

Adam otobüste ön koltukta otururken yanına çok güzel bir rahibe oturmuş.
Adam biraz sonra dayanamamış rahibeyle laflamaya başlamış ve "sizinle deli gibi sevişmek istiyorum" demiş.
Rahibe "kesinlikle imkansız ben tanrıyla evliyim" demiş ve bir daha da konuşmamış, ilk durakta inmiş.
Adam kendi kendine lanet okurken otobüs şoförü "Bayım konuşmalarınızı istemeyerek de olsa duydum, ben bu rahibeyi tanıyorum.
Onunla sevişmek için bir yol biliyorum ve çok şanslısınız, bugün perşembe.
Rahibe her perşembe gecesi gece yarısı mezarlığa gider.
Oradaki Meryem ana büstünün önünde tanrıya dua eder. Sen de gece yarısı orda olup, üstüne çarşaf giyip birdenbire ortaya çıkarsan seni tanrının görüntüsü sanıp hiçbir isteğine karşı çıkmayacaktır." demiş.
Adam sağol demiş ve gece mezarlığa gitmiş. Biraz sonra rahibe gelmiş dua etmeye başlamış.
Adam birden ortaya çıkmış:
"Kızım, evladım ben tanrıyım" demiş.
Rahibe ayaklarına kapanmış.
Adam "şimdi bana aşk yapmanı emrediyorum" demiş.
Rahibe "peki ama ben bakireyim sadece arkadan olur" demiş ve arkasını dönüp cübbesini kaldırmış.
Adam da bir güzel becermiş rahibeyi ve işi bittikten sonra muziplik olsun diye çarşafları atıp başlamış:
"Ben tanrı değilim ben bugün otobüste senden isteyen adamım!"
Bunu duyan rahibe adama dönerek:
"Ben de rahibe değilim zaten, otobüs şoförüyüm!"
Otobüscü rahibe Otobüscü rahibe Reviewed by Ömür Yılmaz on 14:15 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.