Amerikan usulü ayrılık

İki kişi tanışır,birbirlerinden hoşlanır ve çıkmaya başlarlar. Her şey harika gidiyordur. Heyecanla buluşur, sinemaya ve yemeğe giderler. Birlikte pek çok güzel şey paylaşırlar. Zaman akıp gider ve bir gün birde bakarlar ki her şey bitmiştir. Duygular değişmiştir. O eski heyecan kalmamıştır. Ayrılık kapıyı çalmıştır. Daha önce birbirlerine aldıkları tüm hediyeler iade edilir. Küçücük bir şey bile atlamadan, titizlikle kitabından Cd’sine, parfümünden küpesine kadar her şey geri verilir. Buna Türk usulü ayrılık adını verdim çünkü dünyanın başka hiçbir yerinde böyle bir şeye rastlanamayacağını düşünür, birazda komik ve saçma bulurdum işin doğrusu. Oysa artık buna da şükür diyorum çünkü Amerikan usulü bir ayrılık duydum ki şaşar kalırsınız. Rachael Ray Show’dan bahsetmiştim daha önce. Programda stüdyodaki seyircilerden bir kadın yaşadığı bir olayı anlattı. Olay şu ; yaklaşık iki yıldır bir sevgilisi var kadının ve aralarında anlaşmazlıklar çıkıyor sık sık. Son tartışmaları bardağı taşırıyor ve ilişkiyi bitirmeye karar veriyorlar. Adam hışımla odayı terk ediyor ve geri geldiğinde elindeki 16 sayfalık kağıt demetini kadının suratına dayayıp ‘Bana olan borcun bu kadar.En kısa zamanda öde.’ diyor. Kadıncağız şaşkınlıkla sayfaları incelediğinde adamın iki yıldır büyük bir titizlikle hesap tuttuğunu anlıyor.
Sayfalarda ilişkileri boyunca kız arkadaşına aldığı gülden tutunda bir şişe suya kadar her şeyin fiyatını kuruşuna kadar yazılı. Birlikte gezmeye gittiklerinde arabasına koyduğu benzinin yarısını bile kadının hesabına yazmış diyeyim ben size anlayın artık. 16 sayfalık bu faturanın toplamı da az buz para değilmiş üstelik. Yanlış hatırlamıyorsam 6-7 bin dolar filan. Kadın uzunca bir süre de bu borcu ödemek için uğraşmış üstelik. Tam Amerikanvari bir ayrılık. Bu olaydan Hollywood’a senaryo bile çıkar bence.
Amerikan usulü ayrılık Amerikan usulü ayrılık Reviewed by Ömür Yılmaz on 12:08 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.