Kafayı Pilatese Taktım

Plates, Plates Nedir, Kadınlar ve Plates
Plates
Çoğu kadının kabusudur doğum sonrası kiloları. Çoğu kadının diyorum çünkü bende dahil birçok kadının bir kaşık suda boğacak kadar kıskandığı bazı tipler vardır ki doğurduktan bir ay sonra incecik halleriyle salına salına ortalıkta dolaşırlar. Bu tiplerin de öyle pilates milates umurlarında değildir zaten. Ama benim umurumda çünkü hamilelikte aldığım 23 kilonun yaklaşık 18-19′unu verdim. Üstelik itiraf edeyim hiçbir çaba sarfetmeden bir yılda yavaş yavaş gitti kilolar. Bu yüzden kendimi şanslılardan biri sayıp heveslenmiş , hafiftende kasılmaya başlamıştım ki havam puf diye sönmeye başladı. Kalan 4-5 kilo yerinde duruyor, yapıştı adeta. Şimdi siz “ne var canım 4-5 kilo dediğin nedir biraz diyet biraz da sporla halledilir” diyorsunuz eminim. Ama bu kazın ayağı (ben yani ) öyle değil işte.. Son birkaç ayda anladım ki ben diyet yada spor yapamayanlardanmışım. (heytt kelimeye bakın bee) Örneğin şekeri biraz azaltayım dedim, şimdi daha çok şeker kullanıyorum.

Biraz spor yapayım dedim şimdi koltukla beni ayırana aşk olsun. Yasak olanın cazibesi herhalde. Şimdide şu ünlü pilates cd’sinden aldım. Öyle ya Demet Şener’inden Ebru Akel’ine kadar bütün hatunlar yapıyormuş. Benim neyim eksik? Takıyorum cd’yi ,geçiyorum televizyonun karşısına izliyorum. Kendime sürekli “hadi Eylem,bi gayret kalk yap şu hareketleri” diyorum. İnsan üstü bi gayretle kalkıp yapmaya çalışıyorum. O da ne ? Sırtımda fazladan bi 11 kilo daha var sanki. Üstelik kıkırdayıp duruyor. Benim ev canavarım, bütün bu dertleri başıma açan şahıs yani oğlum, tepemde yine. Annesini yerde tuhaf hareketler yaparken görünce oyun zannedip sevinçle olaya dahil olmaya karar verdi anlaşılan. Pes ediyorum tabi, zaten binbir nazla yapıyorum. Yine koltuğa atıyorum kendimi nefes nefese. Offf.. Hayat çok zor yemin ediyorum. Rüyalarımda bile pilates yapıyorum. Bu şekilde bir faydası olur mu acaba ?
Kafayı Pilatese Taktım Kafayı Pilatese Taktım Reviewed by Ömür Yılmaz on 08:02 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.