Sex, Erotik, Sanat ve Tarih

Şimdi konu sanat ve tarih olunca hemen herkesin heyecanla bu makaleyi okuyacağını düşünüyorum desem de (!)  şaka - şaka,  peşin olarak şaka yaptığımı söylemeliyim... Seks ve erotizmin olduğu yerde sanat ve tarih'i kim ipler değil mi?  2005 Yılında bu 4 unsuru ele alan "kamas" adlı bir blog açılmıştı, Ben iki yıl sonra bu blogu keşfetmiş ve o zaman yazdığım bir yazıda yetişkinler için seks, erotizm, sanat ve tarih karışımı olan bu blog'u tavsiye etmiştim. Şimdi eski blogumu taşıdığım için eski arşivlerimi kurcalarken tekrar kamas önüme çıktı. Siteye baktığımda 2007'den beri içerik eklenmediğini fakat 2015 yılımda tekrar içerik eklenmeye başlandığını fark ettim. Kim bilir belki blog sahibi çalışmalarına devam eder. Veya bu blog'dan esinlenen bir başka sanatçı daha iyi ve daha farklı sanat ve tarihin buluştuğu proje gerçekleştirebilir. Tabi seks ve erotizm unsurunu unutmamak gerekir ki görünürlük ve ilgi yüksek olsun. Yoksa yalın sanat ve yalın tarih kimin umurunda ki...
Bu arada bu yazının konusu olan "kamas" blog sitesi herkese hitap etmeye bilir dolayısı ile içerikte "seks" ve "şiddet" unsurları olduğu için 18 yaşından küçüklerin ve ayrıca bu tür içeriklerden etkilenecek yetişkinlerin siteye girmesini tavsiye etmiyorum.
Sex, Erotik, Sanat ve Tarih Sex, Erotik, Sanat ve Tarih Reviewed by Ömür Yılmaz on 03:07 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.