Duygu ve huzur filmi STAJYER

40 Yaşına girdim, hayat o kadar hızlı akıyor ki, bir çok şeyi ıskaladığımı düşünüyorum. Ailemi, dostlarımı ve kendimi. Öyle ki, başarıya giden yolda mutlu olmayı bile başaramadığımı gördüm. Halbuki hatırlayamadığım olaylar zincirinde daha yirmili yaşlardayken hayatın tek amacı olduğunu farketmiştim. Mutluluk... Stajyer filmi bana mutluluğu tekrar hatırlattı. Öyle ki duygunun her türlü yaşam şeklinden bile mutlaka içinde mutluluk barındırdığını insanın iliklerine kadar hissettiriyor. Şu anda filmin hemen arkasından bu yazıyı yazıyorum çünkü o huzur ve mutluluğu içimde bir yerlerde kaybetme korkusu var.Muhteşem bir duygu ve bir film ile bu duyguyu veren emeği geçen tüm sanatçılara şükran borçluyum. Nancy Meyers'in yönettiği filmde Robert De Niro ve Anne Hathavey müthiş bir iş çıkarmış. İki oyuncuya zaten hayrandım ama böylesine duygu yüklü bir filmi kalbime kadar soktukları için ayrıca bir hayranlık duydum. Milyon dolarlık bütçe, dünyada ilk kez uygulanan efekt, aksiyon vs hiç bir şey yok. Sadece ve sadece duygu ve huzur var.Filmi izlerken çoğu zaman gülümseyecek, mutlu olacak ve duygulanacaksınız. Çok insani şeyler olduğu için açık söyleyeyim insan olmanın en büyük keyfi olan duygularınız resmen coşacak.
Maalesef çok büyük reklam ve duyuru yapılmadığı için bu filmi büyük ihtimalle bir çok kişi ıskalayacaktır. Çok şey kaybedeceksiniz. Stajyer filmini yalnız, sevgilinizle, arkadaşlarınızla ve ailenizle gönül rahatlığıyla ve filimin verdiği huzurla seyredebilirsiniz.
2015 yılında, orjinal adıyla, The Intern, Türkçe olarak da Stajyer adıyla sinemalarda gösterime girmiş olan film 70 yaşında emekli ve dul eski bir yöneticinin (Robert De Niro) can sıkıntısından dolayı, yeni start-up yapmış ve hızlı büyüyen bir internet mağazasında yaşlı bir stajyer olarak işe başlar. İnternet mağazası sahibi (Anne Hathavey) şirketin hızlı büyümesi sebebiyle çok yoğundur ve hayatı koşuşturarak geçirir.Mutlu seyirler...

Duygu ve huzur filmi STAJYER Duygu ve huzur filmi STAJYER Reviewed by Ömür Yılmaz on 16:17 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.