Blog yazmayı niye bu kadar ciddiye alıyoruz?

Önceki blogumda 2008 yılında "Kapanan Bloglar" adında bir yazı yazmıştım. O yıllarda yazı popüler olmuş dikkat çekmiş ve çokça da yorum almıştı. Bugün yazı gündemini kaybettiği için (2008 yılında kapanan blogları bugün kimsenin hatırlayacağını veya ilgileneceğini düşünmüyorum)tekrar yayınlamayacağım ama yazı sonrası yorumlardan birisi çok hoşuma gittiğinden bura tekrardan yayınlama ihtiyacı duydum. Özellikle blog yazarlarının yorumu okumasını tavsiye ediyorum.

Sorun şu: “Blog yazmayı niye bu kadar ciddiye alıyoruz?”
Cevap şu: “Bir süreden sonra artık hayatımız buraya dönüyor.” X bir bilgisayar firmasının sloganında olduğu gibi “Bilgisayarın Hayatındır.” Kimse bunu inkar etmesin, blog yazarları başta olmak üzere günlük 5 saatten fazla internet kullanan tüm insanların bilgisayar artık bilgi saymaktan çıkıp yavaş yavaş hayatımız olmaya başlıyor.
Blog yazarları da bir süreden sonra başta blogunu kendisi gibi görüp ona gelen zararı kendine gelmiş kabul ediyor, savaşmaya başlıyor. Yada irkilip farkedip diyor ki:”Ben bu işi çok ciddiye aldım, yemişim blog küresini benden bu kadar!” Herkesin genel sebebi bu diyemem ama birçok bırakanın bu esaslarda bıraktığına eminim.
İlk başlarda kişisel yazılar yazmak istediğim bloguma insanlardan ürktüğüm için sadece gelir kaynaklı, yada can sıkıntısından insanlara yararlı olmayı isteme duygumu bastırmak için yazmaya dönüştürdüm.
Unutulmaması gereken şu (Doğru olanda bu): Bu alemi çok fazla ciddiye almadan, görev değil, zaman geçirgeci olarak görerek blog yazmaya devam etmeli. Böyle olduğunda kimse yara almaz. Düşüncelerim bunlar. (Kimseyi hedef göstermiyorum, yanlış anlaşılmak istemem.)
Blog yazmayı niye bu kadar ciddiye alıyoruz? Blog yazmayı niye bu kadar ciddiye alıyoruz? Reviewed by Ömür Yılmaz on 03:21 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.