Artık benimde Fitflop’larım var

Bir kadın olacaksın, görünümü hoş, üstelikte yürürken bacak ve kalçaları şekillendirdiği söylenen bir terlik olduğunu öğrenecek ve kayıtsız kalacaksın. Mümkün değil… doğamıza aykırı bi kere. İngiltere’de bir üniversitede araştırılarak oluşturulan fitflop terlikleri özel tabanı sayesinde yorulmadan uzun süre yürüyebilmeyi ve kaslarınızı daha fazla çalıştırarak şekillendirmeyi üstelikte selüliti önlemeyi vaat ediyor. Bir terlik için bu kadarı fazla diye mi düşünüyorsunuz ? Evet bencede. Bir pazarlama taktiği olma olasılığı da yüksek bunu da biliyorum. Kendi kendime ‘ her sene çılgınlık şeklinde vücut incelten yada şekillendiren bir moda oluyor. Bu da bu senenin herhalde. Alma sakın.’ dedim. Ama bunu söyleyen mantıklı yanım. ‘Canım denemekten ne çıkar ? Hem zaten bu yaz terlik almayacak mıydım ..Fitflop alır merakımı gidermiş olurum. İşe yararsa ne ala..yaramazsa da terlik işte giyerim.’ diyen tarafım kazandı ve eşimin gözlerini devirerek ‘kadınlar işte’ bakışlarına aldırmadan bir çift fitflop alındı. Şu anda evde bile giyiniyorum, o kadar yani. Rahat olmasına rahat ama işe yarayacak mı hiç bilmiyorum. Bakalım göreceğiz. Gelişmeleri sizinle paylaşacağım.
Artık benimde Fitflop’larım var Artık benimde Fitflop’larım var Reviewed by Ömür Yılmaz on 10:53 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.