Çocuklarda Tasma

Fotoğrafa ilk bakıldığında hafif bir rahatsızlık duyuyor insan biliyorum. Bundan 3 yıl öncesinde olsaydı ‘Buda nesi yahu? Daha neler artık…’ gibi bir tepki gösterirdim büyük ihtimalle. Ama şimdi 3 yaşında ne zaman ne yapacağını kestiremediğim, elimi tamda caddede bırakan ve yüreğimi ağzıma getiren bir oğlum var. Bu tasma işi bence oldukça kullanışlı. Özelliklede benim gibi çocuğuna tek başına bakan anneler için. Anneanne yada babaanne çok yakın oturmadıkları için pazara, markete yada bakkala mecburen oğlumun elinden tutup gidiyorum ve çok zor oluyor. Elimi birden bırakıp koşuyor, eğer elimde alışveriş torbaları varsa daha da zorlanıyorum. Bebek arabasına binmek içinse artık büyüdü üstelik yürümesi bence daha sağlıklı. Şimdiki çocukların en büyük sıkıntısı bence enerjilerini harcayacak kadar hareket etmiyor olmaları. Neyse bu başka bir yazı konusu. Diyelimki markete gittiniz reyonların arasında biranda ortadan kaybolurlar. Onca dikkat etmenize rağmen bir anlık bir boşluğunuzu mutlaka bulurlar emin olun. Evet evet … Kesinlikle yararlı bi şey bu tasmalar. Onların iyiliği ve güvenliği için gerekli bence. Nasıl göründüğü kimin umrunda önemli olan işlevselliği.

 Fotoğraf Kaynak : Hürriyet
Çocuklarda Tasma Çocuklarda Tasma Reviewed by ömür yilmaz on 04:22 Rating: 5

3 yorum :

Adsız dedi ki...

aynen bende katılıyorum, kim nederse desin kimin umrunda dün çok büyük tehlike atlattım aniden 2,5 yaşındaki kızım ana caddenin ortasına fırladı şansımız vardı ki cadde boştu o korku bana ömür boyu yetti diyebilirim.Hemen şimdi alıyorum isteyipte bulamayanlar için google bebek tasması olarak yazmaları yeterli bütün annelere sevgiler…kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

cok guzel bısey kım nederse desın kaybolma ıhtımalıne karsı harıka bı tasarım ama butun ınternetı arastırdım satısı varmı nerde nekadar hıc bır bılgı yok.. bılen varsa lutfen bıldırsın

Adsız dedi ki...

Henuz ihtiyac duymasam da hem kotu gozuktugu hem de gerekliliği konusunda aynı fikirdeyim.
Alternatif bir araci bunda bir iki ay once gordum. Yeni yurumeye baslamıs cocugu tepeden tutan bir araç. Ve gecen hafta Kızıltoprak E-Bebek’te buna benzer bir aracı buldum.

Blogger tarafından desteklenmektedir.