Eğitimde Fırsat Eşitliği

Ardahan'ın ÖSS'de en son üç il arasında olması ile ilgili bir haber dikkatimi çekti. Ardahan Üniversitesi rektörü Prof.Dr. Ramazan Korkmaz, CHP millletvekili Ensar Öğüt, Vali Selim Cebiroğlu ve Milli Eğitim Müdürü Şemsetin Görgülü'yü oldukça üzmüş anlaşılan. Doğrusu eğitim adına gösterilen bu tepkileri haklı buluyor ve tüm illere böyle duyarlı yöneticiler diliyorum. Ardahan Üniversitesi rektörü Korkmaz, her yıl ÖSS sonuçlarının açıklanması ve sonuncu olmaları nedeniyle Ardahan gençlerinin aşağılandığını, oysa fırsat eşitliği sağlanırsa bu çocukların da gayet başarılı olacaklarına inaadığını söyleyerek gençlere sahip çıkması çok yerinde bir davranış bence. Ardahan'a atanan öğretmenlerin stajyer öğretmenler olmaları nedeniyle tecrübesiz olduklarını ve görev süreleri bitince gittiklerini, bu nedenle kentteki öğrencilerin kaliteli bir eğitim alamadıklarını belirten yöneticiler bu durumu çözüme kavuşturmak için çalışmalarına başlamış bile. Ülkemde böyle işini iyi yapan ve geleceğe daha iyimser bakmamızı sağlayan yöneticiler olduğunu görmek bana çok iyi geliyor. ÖSS'de başarısız olan diğer il yöneticilerine örnek olmasını diliyorum. Ardahan gençlerinin de kendilerine fırsat sunulursa gayet başarılı olacaklarından eminim ve ailelerin çocuklarına bu anlamda destek olmaları gerektiğine inanıyorum. Umarım 2010 ÖSS sonuçları açıklandığında ilk sıralarda Ardahan olur.
Eğitimde Fırsat Eşitliği Eğitimde Fırsat Eşitliği Reviewed by Ömür Yılmaz on 10:42 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.