Dans Eder misin?

Çocukluk hayallerimden ikisi çok iyi dans edebilmek ve çok iyi dövüşebilmekti. Hayallerimde evde kimse yokken koltuklardan atlayıp uçarak hayali düşmanlarımı bi güzel döver, yada yine hayali seyircilerimin önünde dans ederek herkesi büyülerdim :). Çünkü benim çocukluğum Bruce Lee'nin filmlerini ve hint filmlerini izleyerek geçti diyebilirim. Bu nedenle birçok insanın gülerek bahsettiği hint dansları benim için özeldir. Adeta yine çocukluğuma dönerim. Babamın sahibi olduğu mahalle Kahvehanesindeki video örtülere sarılarak bazı akşamlar eve getirilir ve annemin ısırarıyla Hint filmleri yada abimin ısrarıyla  Bruce Lee filmleri seyredilirdi. İşte bundan sebep kah dövüş ustası olur tuhaf sesler çıkararak dövüşür, (hani Bruce abimizin dövüşürken çıkardığı o sesler vardırya...) , kah iki kaşımın ortasına ablamın kalemiyle bir ben yapıp, annemin yemenilerini saçlarıma tutturarak;(güya) çok güzel dans eden hintli bir kız oluverirdim. Çok güzel günlerdi. Şimdiki çocukların sahip olduklarının onda birine bile sahip değildik ama onlardan on kat daha mutluyduk. Hatırlarken tekrar gitmek istediğim büyülü yıllardı sanki. Yaz akşamları teyzemler ve kuzenlerimle gittiğimiz yazlık sinemalar mesela. Annemler yanlarına pikelerini, gazoz ve çekirdeklerini alır tahta sandalyelerde üstü açık sinemalarda türk filmlerini seyrederdik. Etraftaki apartmanların balkonlarında da bedava izleyiciler olurdu. :) Vakit ilerleyince biz çocuklar uyuyakalırdık tabi. Pikeler işte bu noktada üstümüze örtülür; Türkan Şoray'ın yada Filiz Akın'ın sesi kulaklarımızda uyurduk. Dedimya çok başka günlerdi. Geçen hafta Atv'de yayınlanan Benimle Dans Eder misin? adlı dans yarışmasını izlerken yarışmacılardan bir çift Hint dansı yaptığında da eşim kıs kıs gülerken çok kızdım ona. :) 'Nesi var yaa... Ne diye gülüyorsun? Bence çok güzel bi dans işte.' dememin sebebi işte o günler. Hatırası var yani. Bu yarışma programının eski bölümlerini de izlerdim. O zaman Hint dansı yoktu. Doğrusu çok hoşuma gitti. Kim düşündüyse tebrik ediyorum.
Televizyon kanallarına pek çok yarışma vardı ve hala da var malumunuz. Pop Star,Pop Star Alaturka, Bir Yıldız Aranıyor, Bir Şarkısın Sen vs. ilk anda aklıma gelenler. İtiraf ediyorum hiçbirini seyretmiyorum. Ne diye seyredeyim ki? Benim çocukluk hayalim dans etmekti. :) Şaka yaw. Zevk meselesi sadece. Yetenekli gençlerin böyle güzel dans ediyor olması çok hoş. Seyretmek de çok zevkli. Ayrıca Huysuz Virjin yada Seyfi Dursunoğlu programda bir şekilde olmalı bence.
Dans Eder misin? Dans Eder misin? Reviewed by Ömür Yılmaz on 10:47 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.