Ideasmag Blogger Teması

[left_sidebar] Eylos bloguma en sonunda stabil bir tema giydirebildim. Gerçi ufak tefek sorunları var ama zamanla gideririm diye düşünüyorum. Keza site alt yapısını güncellemekten sıkıldım. Ama şunu söylemek istiyorum ki bir blogcu için tema yazma motivaayonlarından birisidir. Dolayısı ile yeni tema ile birlikte içimi yazma heyecanı kaplamadı desem yalan söylemiş olurum.
Bu arada temanın bir özelliğini bu yazıda göstermek istiyorum. İstediğiniz bir yazıya ait sayfanın sağ barını sola veya sol barını sağa ya da hiç bir şekilde bar (yandaki menüleri) kullanmadan yayınlaya biliyorsunuz. Örneğin, ben bu sayfada normalde sağda olan menüyü (sağ bar'ı) sola aldım, diğer yazılara geçtiğinizde barın sağda olduğunu göreceksiniz. Bu bir blog yazarı için çok faydalı bir özellik ve inanın bunu blogger gibi fazla esnek olmayan bir platformda yapmak gerçekten büyük bir ayrıcalık diyebilirim.
Ideasmag Blogger Teması ile ilgili çok fazla teknik konuya girmeyeceğim çünkü, temayı indirdiğinizde gerekli yükleme dokumantasyonu mevcut. Eğer dokümantasyon size yeterli gelmez ise aşağıda ki video kesinlikle işinize yarayacaktır.

Demo İndirme Sayfası


Yukarıda ki demo ve indirme sayfası butonları bu temanın güzel taraflarından birisi. Tema, kısa kodları girerek bu butonları oluşturmanıza olanak veriyor. Bu arada temanın ücretsiz versiyonunu google'da arama yaparak indirebilirsiniz.
Şimdi sıra geldi temayı nasıl konfigüre edeceğinize. Esasında indirme dosyasında bir çok detay anlatılmış ama uygulamalı olarak görmek isterseniz aşağıda ki videodan faydalanabilirsiniz.

Ideasmag Blogger Teması Ideasmag Blogger Teması Reviewed by Ömür Yılmaz on 12:31 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.