Laptop İçin Antireflekte Ekran Koruyucu

Artık dokunmatik laptop ürünleri raflarda yerini aldı. Aynen telefon gibi ekrana dokunarak bilgisayarı kullanabiliyoruz. Fakat dokunmatik ekranlar telefonlarda olduğu gibi ayna gibi yansıtıyor. Öyle ki ekran rengi ve ortam ışığına bağlı olarak zaman zaman ekran bilgisayarın işlemlerini göstermekten  ziyade ayna görevi görüyor. Ben de ne yapayım gülü seven dikenine katlanır dedim ama artık katlanamıyorum. Biraz araştırdım ekran yansıması için antireflekte elran koruyucu olarak 3 m ürünleri olduğunu farkettim ama hem ihtiyacımın tam karşılığı değil hemde bütçemin hayli üstünde olduğunu gördüm. Diğer taraftan 14" ekran için antireflekte ekran koruyucu bulmak gerçekten zor. Neyseki google diye bir arama motoru var hemen anahtar kelimeleri girerek ihtiyacım olan antireflekte ekran koruyucuyu taaaaaa amazon.com da buldum. Satın alma kararı verene kadar şimdilik istediğim ürünlerin listesine ait link şurada dursun..
https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=Screen+protector+14%22+antiglare&rh=i%3Aaps%2Ck%3AScreen+protector+14%22+antiglare

https://www.amazon.com/PcProfessional-Screen-Protector-Clarity-Scratch/dp/B01GX7JO64/ref=pd_sbs_147_1?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B01GX7JO64&pd_rd_r=7PNSTERTYAWBZ3DHX2KA&pd_rd_w=9Tw02&pd_rd_wg=GNcBC&psc=1&refRID=7PNSTERTYAWBZ3DHX2KA

https://www.amazon.com/Protector-FORITO-Notebook-Computer-Anti-Glare/dp/B01LEC2WLW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1486916084&sr=8-1&keywords=Screen+protector+14%22+antiglare
Antireflekte ekran koruyucu satın alma ve kullanma  deneyiminiz varsa yorum yazabilirsiniz. 
Laptop İçin Antireflekte Ekran Koruyucu Laptop İçin Antireflekte Ekran Koruyucu Reviewed by Ömür Yılmaz on 11:55 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.