Babet giymek istiyorum


Ahh şu modacılar...
Onlarlada olmuyor, onlarsızda...
"Boyunuz kısa ise topuklu giyin"
"İnce görünmek istiyorsanız siyah imdadınıza yetişir"
"Bacaklarınız kısa ise kapriden uzak durun"
"Düşük bel bacakları kısa gösterir"
vs. vs. vs...
Buna benzer cümleleri sizde duyuyor yada okuyorsunuzdur eminim. Bende okurum ve mümkün olduğunca da aklımda tutar ve ona göre giyinmeye çalışırım. Çünkü her kadın gibi bende doğru seçimler yaparak daha iyi görünmek isterim. Ama gelin görün ki çok sinir olduğum bir nokta var ve itiraz ediyorum. Boyum kısa ama babetlere bayılıyorum. Oysa sevgili moda danışmaları kısa boy ve babet ikilisine bir araya gelme yasağı koyuyorlar. Niye? Herkes uzun görünmek zorunda mı? Bence uzunlar daha kısa görünmeye çalışmalı. Kısa boy ne diye kusur oluyor anlamıyorum. Bence bu işin arkası karanlık, bir bit yeniği var yani. Bir çok erkek ufak tefek, minyon bayanları daha çok beğenir. Bi bildiğim var emin olun. Pek çok avantajımız var bi kere. Yaşımızı göstermeyiz ki en büyük avantajı budur bence. Boyutlarımız gereği sevimliyizdir. Kolaylıkla kucakta taşınabiliriz, narinizdir, falan filan....
Peki ya uzunlar... Sakardırlar bi kere. Elllerine kollarına hakimiyetleri sıfırdır yani. Mesafe uzun olduğundan komutlar gecikmeye uğruyor tabi. Peki nedir o zaman kısa boyu tukaka yapan Allah Allah yaa. Bence uzun boylular fasulye sırığı görünümlerinden dolayı hep komples yapmışlardır. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum, bunları kaale alın lütfen. Kuzenlerimin yarısından çoğu oldukça uzun boyludur. Biz edi ile büdü ailesiyiz. Ve tüm çocukluk ve ergenlik yıllarımızda biz ediler (sevgili kuzen Ebru ve ben yani) dalga geçerdik onlarla (büdülerle yani). Çünkü bilirdik bizim yanımızda kendilerini kaba saba hissettiklerini... He he... Öyleydiler hakikatten. Buradan yola çıkarak diyorum ki zamanın başlangıcından beri içinde bulundukları bu komplesten kurtulmanın yolunu öyle buldular. Yani podyumlarda iyi göründükleri için moda dünyasını arkalarına aldılar. Sevgili modacılar sizlere sesleniyorum, uzunlar podyumlarda iyi duruyorlar evet. Ama gerçek hayatta yine ve her zaman zafer biz minyon bayanların işte... Sizde babetleri podyumlar ve de katologlar için tasarlamadığınıza göre, bal gibide babet giyer, salına salına yürürüz.

Babet giymek istiyorum Babet giymek istiyorum Reviewed by Ömür Yılmaz on 08:19 Rating: 5

Hiç yorum yok :

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.